poniedziałek, 5 października 2015

Jak przezwyciężyć zastój?;)

Jak

przezwyciężyć zastój?

Ćwiczysz, ćwiczysz, jesz zdrowo, odchudzasz się, a nagle

waga stoi w miejscu i ani drgnie..

Po1.  NIE TRAĆ WIARY W EFEKTY

TRENINGU

Nie mów, że dane treningi są beznadziejne, bo nie widzisz

postępów. To chwilowe, każdy organizm reaguje nieco inaczej. Bądź cierpliwa, a

efekty przyjdą niespodziewanie

Po2. NIE SAME KILOGRAMY SIĘ LICZĄ

No właśnie, pamiętaj, zmierz się dokładnie, bo czasami,

centymetry lecą bardzo, a waga stoi w miejscu. Czemu tak jest? Mięśnie ważą

więcej niż tłuszcz. Czasami także, ciało, które wcześniej nie trenowało,

reaguje tzw. „spuchnięciem" na wzmożony trening. Daj sobie czas, wszystko wróci

do normy

Po3. ODPOCZYNEK

Pamiętaj, mięśnie muszą mieć czas, żeby się zregenerować.

Nie forsuj zbyt swojego organizmu, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz. Dawaj

sobie dni przerwy od ćwiczeń!

Po4. NIE POZWÓL NA RUTYNĘ

Nie ma nic gorszego niż monotonny trening, pamiętaj ćwiczeń

jest mnóstwo i każdy może znaleźć coś dla siebie. Nie rób ciągle tych samych

zwykłych brzuszków i innych ćwiczeń. Organizm nie lubi monotonnych treningów,

jednego dnia zrób dłuższy, ale spokojniejszy trening, innego skróć go i daj

sobie wycisk. Jednego dnia więcej cardio, drugiego więcej wzmacniania.

Urozmaicanie treningu to klucz do sukcesu.

Po5. MĄDRE WYBORY

O co chodzi? Nie dawaj sobie zbyt wygórowanych celów, typu,

za miesiąc chce mieć kaloryfer na brzuchu itp. Spokojnie, nie dawaj sobie za

krótkich terminów, stwórz swoje krótkoterminowe cele i długoterminowe, ale

zawsze realne. Co jeszcze? Dąż do celu małymi krokami, powoli zmieniaj swoją

dietę, powoli wprowadzaj zmiany, więcej ćwiczeń, więcej wody, zdrowsze

produkty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz